About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, August 12, 2010

to....

today aku totally down sgt tetibe..ntah la...aku pikir blik ya allah lame nye aku duk rumah.anye sbb kan tu aku rase segan gile ...aku suh org teman kan aku jalan2..teman aku g tgk wayang...teman g mkn... mama pulak aku suh bawak aku g bazar...mcm lifestyle aku dekat mimet...rindu sgt sume ni..maksud aku..aku rindu lifestyle student.aku nk blaja...sedihnye....
down..down...n down.....sedih sgt...smpai bile org leh layan aku..org lain pun bnyak gak urusan...
tp aku mcm dah lost gile..aku jd mcm x yakin selagi aku x smbung degree ni...knp dugaan berat mcm ni.. sori mama..abah..sori awk...
sya selalu susah kan semua org...

2 comments:

  1. salam dear,

    jangan terlalu ikut perasaan. Selagi kita ni bernama anak, kita bukanlah bebanan our parents. Mak Ana yg dah kahwin masih stay dgn Pah Andak ni pun kadang-kadang rasa bebankan dia tapi actually our presence brings happiness to them.

    ReplyDelete
  2. yup mak ana....hope fully one day ape yg jd ni pun akn beri hikmah yg besar n kabahagiaan yg sgt2 tuk mama and abah..amin...

    ReplyDelete