About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Sunday, August 15, 2010

MAMA :)

jam tart mama on da way..hehehe..best nye...ni la hasil 6 biji nenas yg comey2 mama kopek..pastu buat jam..pergh!!! ni mmg knfem sedap ni..bile la nk bebuke ni..nk ratah sikit ni..hahahah
sedap nye jam ni...bile la biskut nk wat lak kan...

kerabu mangga...hehehe..idea from rest. santai...mmg sedap owh kerabu mangga ni...mama buat ni nk bawak g umah opah...yeah!!! laayannn~~~~mangga ni kutip depan rumah..hahaah


kerabu mangga...sedap!!!


ok..for da next menu mama buat ni..mmg aku x mkn la kan..tp ni kegemaran abah n opah...pucuk ubi gulai tempoyak kot..kot...heheheh..durian yg kitorg beli kt tmn melawati aritu..hahahah..mmg terbaik la...durian...


ni xtau nk stori..sbb sy x mkn.hehehe


arini post aku yg g satu ni....... nk tuju kan kat abg khairul n kak azreen..hahaha..mcm pelik je..di sebab kan bulan puase ni.n arini lagi sekali buke rumah opah sbb bday ayah ngah aku..mak aku pun prepare la smthing ...hahaha..pastu...mak aku de buat kuih tau...sedap....name kuih ni kuih cara..yg dlm die ade gule tu..

sedap nye korg....ehheehe..mest nnt krol suh kamu buat ni..

mama siap kan bahan2 nk wat kerabu mangga..sbb kegemaran aku..hehehe..
pastu mama siap kan bahan2 tuk wat yee mee goreng owh...tuk anak die sorg ni..mcm2 kan aku ni.....heheheh...

ni lak tuk wat yee mee.hahah..tuk sy mkn bebuke nnt :)

mmg bnyak kerenah....mama layan kan je..kalo mama x nk layan dh..mama sound je anak die ni..hehehehe...

ok2...setle pun aku stori makanan ni..dh r arini sakit perut...le plak cirit-birit perut ni..tlg2....dh dekat 8 kali g tandas, sebaik sh pkul 4..so tahan je la...pape pun..kak azreen dgn abg krol post arini ni tuk korg..heheh..kuih cara sedap~~~~smlm buli syasya kt fb..padan muke...hehehe




2 comments:

  1. kuih cara dengan kerabu mangga memang tip top ina & kerol! (gelak jahat!) ibu kamu klu masak memang no.1 ar sya!

    ReplyDelete
  2. hikhikhik...kerabu mangga i xsuker...kuih cara kerol je suka...hehehehe....amboi2...balas nmpk sya2?????!!!xleh jadik nih!!!!!hehhehe

    ReplyDelete