About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Tuesday, November 1, 2011

Hari ini bila ia datang, jangan biarkan ia berlalu pergi

Hari ini bila ia datang, jangan biarkan ia berlalu pergi. Esok kalau ia masih bertandang, jangan harap ia akan datang kembali.
Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa.....
alhamdulillah.. now.. baru aku paam ..makne ni.. almost 3 bulan kot.. aku paam.. so.. manusia.. mane penah rase jatuh kalo die x alami bnde tu.. but ..manusia mne yg xpnh buat silap... same as me.. same as korg sume.. so tgh korg ade org yang korg syg. hargai lah die selagi kite mampu.. kalau ade buat silap or salah..either diri kite or org pihak lain.. maafkan la die.. sbb betapa sakitnye berada kat tmpat 
" esok kalau ia masih bertandang, jangan harap ia akan datang kembali"
betapa sayu nye hati.. bila x sape dgr rintihan kalian. betapa jatuh nye diri bile yg di harap tuk bertandang akan kekal di sisi.. tp rupenya anye bertandang utk bertanya khabar or sekadar dtg dan berlalu pergi...
pagi yg hening ni.. duduk aku sendiri... berteman kan diri .. tetibe rindu aku kat mama..abah.. opah.. yg kekal sentiase sygi diri aku yg serbe hine ini... bkn maksud diri aku malang or sedih.. tp betapa x sape taw ape yg aku lalui..betapa selame ni aku tunjuk aku kuat di mata kalian... aku dgr org hine aku..org jatuhkan keyakinan diri aku.. org perlekehkan diri aku.. atas sbb aku x mcm kalian.. aku x sehat..x mampu mcm kalian.. betapa aku cube buat org disekeliling aku gembira..tersenyum.. maaf!!!! andai diri ini kdg-kala pernah mendiamkan diri.. 
tp aku ade sbb aku tersendiri... kalian...bkn mudah kite mencari penganti.. penganti org yg seikhlas hati.. andai sudah ade teman di sisi... jage la ia kekal abadi... maaf..sbb malam ni..post aku mcm emo sikit.. mmg tgh emo pun.. mcm lagu dlm blog aku ni...
so sowi.. pelangi..datang la kembali... zai tungu ni....maaf...



No comments:

Post a Comment