About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Wednesday, November 23, 2011

malam ni.. saat ini

sem ni aku mcm fake gile dgn life aku.. ape nk jd ntah.. korg.. nk taw x.. aku layan satu lgu ni.. lagu ni la wat aku semangat nk stdy.. bile aku dgr lagu ni.. aku rindu mama aku sgt... rindu sgt even bru jmpe ke ape.. sbb betapa aku taw ..seorg ibu tu taw bagaimana hati anak die.. seorg ibu tu jugak taw anak die bahagia atau tidak...seorg ibu jugak nk tgk anak die gembira... betapa aku bertuah ade mama yg aku anggap mcm kawan baik aku sendiri... bile dgr lagu ni... aku jd mcm rajin nk stdy.. sbb aku taw.. aku bnyak ssh kn keluarga aku.. dan aku sentiase ssh kan ati mama n abah aku....
22 tahun aku kt dunia ni... mcm2 kerenah diorg layan aku.. sabar dgn aku... 
malam ni aku sedih gile!!! arghhhh!!! knp la g layan emo mlm2 ni... knp la aku rase mcm ni... 
apape pun... mama.. syasya sayang mama n abah :)



No comments:

Post a Comment