About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Wednesday, November 23, 2011

kenapa kena rase ...

sakit... sedih... bile diri kite fake.. xde sape tau.. kite senyum..itu senyuman palsu... kite gembira.. gembira di luaran je..
final semester ni... wat diri aku mcm totaly depend on myself.. honestly.. aku agak berbangga dgn ape aku dh berjaya kali ni.. alhamdulillah...
last paper for semester july 2011... aku kene stdy akaun... bnde korg sume taw kan..aku xminat ape aku amik skrg.. n aku kne amik sbb aku sakit.. so aku kne accept...
mayb ade hikmah tuk sume ni...
aku balik kl bru ni.. aku terjumpa buku..satu buku itam..totaly itam...n kene tulis pakai pen silver..kt situ aku tulis sume kisah aku... tp aku terberhenti sbb ade kisah yg paling sedih jd dlm idup aku...
bile aku pikir balik... 22 tahun aku hidup..pernah x aku hargai diri aku sendiri.. pernah x aku dulukan diri aku sendiri.. bape bnyak aku biar hati aku terluka.. hati aku sakit ...
bile aku duduk diam .. aku pk sendiri... knp aku x pernah bagi diri aku bagia atas sbb aku benar2 bagia...
tolong derita... pergilah kau jauh dri idup aku... betapa aku terluka..betapa sakit nye ape aku tangung.. dan x sorg pun taw...

No comments:

Post a Comment