About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Sunday, October 30, 2011

getting better :)

wahai sang duke.. shuhhh..pegi jauh dr aku... wahai air mata..jgn kau jatuh kerana die..
pelangi... dtg la kembali... bahagia...gembira...suke dan senyum.. mari pada aku...
akan aku jage kalian..akan aku hargai kalian... sebagaimana kalian pernah dtg pada aku dahulu namun ...aku x pernah hargai kalian... setelah aku duduk.. diam..mengenang semua nya... aku tgk air muka keluarga aku.. baru aku taw.. betape untungnya aku ade keluarga besar yg begini.. ade opah.. abah..mama.. ayah ngah..mak ngah..ende..ayah ta.. yop...kak misah.... kak ina..abg krol..azizul...memer.... aimee comel.. akeel ensem.. segalanya ade wat aku tesenyum...
sang pelangi... mari kepada ku... aku ingin tersenyum gembira..bersama keluarga dan rakan2...
shhhhhh!!! jauh...pergi jauh wahai sang duke... aku ingin senyum bahagia.. aku ingin senyuman..kegembiraan yg btl2 dr hati aku... jgn!!!! jgn gngu aku lg.. jgn dekati hati ini lagi.. kerana kau si duke yg menghilangkan pelangi aku... kini... aku kembali dgn lembaran baru... si duke... pergilah engkau dr idup aku..kerana kau memberi kenangan perit utk aku.. izinkan aku tersenyum bahagia..seperti insan bertuah lain.. kini zaidatul aisyah ingin berjalan dgn pelangi yg membuat kan die tersenyum..
wahai keluarga..rakan2.. kalian...terima kasih... sbb menjadi pelangi utk aku...

No comments:

Post a Comment