About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, October 27, 2011

kau aku dia kamu mereka

beribu sesalan..plus tgh hari yg panas.. bru lepas presentation.. ptg ade kelas... aku duk dlm bilik.. bersama roomate yg always dgr aku pokpek..yg dh lame aku knal..

kite..
kdg2 x sedar dalam hidup ni.. bnyak yg kite tingal kn..
atas sbb sesuatu.. kite lupa harapan..kite lupe kenangan..
kite lupe diri kite.. asal kite...
kenapa... sbb nye.. bile kite sdg bahagia.. bile kite sdg senyum..
bile kite sdg di atas .. bile kite sedang bercinta..
sume bnde kite lupe... knp eh jd mcm ni...

kau...
kenapa..ape yg kau cr.. ape yg x cukup..
kau kata kau ade.. kau kata kau sanggup.. kau kata tetap bersama..
kau kata sayang.. kau kata rindu..kau kata demi semuanya..
tp kau lupa... lupa ape yg kau ckp..kau lupe setiap janji..
kerana... kau serupa mcm kite...

aku..
hina... kerana selalu terlupa..
aku... sedih.. kerana terluka..
aku.. lupa..kerana bahagia..
aku .malu... kerana bila bahagia aku menjadi lupe...
aku benci kerana menjadi penipu..
aku same..same seperti kau dan kite...

mereka...
insan bahagia... ada segalanya..
mereka mengharapkan aku..kau..kite tersenyum bahagia tanpa menjadi penipu..
mereka... penting utk kite...
mereka selalu merindui.. mereka selalu mengingati...
mereka... xpenah menjadi pelupe..
dan mereka... sangat bahagia..
alangkah bahagia menjadi mereka...

+_+

No comments:

Post a Comment