About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, October 20, 2011

saya bahagia :)

alhamdulillah..chentahatie :)
mama..abah... opah....
opah sakit..but keadaan die dh stable skit la... syukur pada allah..
mama..abah... syg sgt kat diorg...hehehe..
penatnye otak mingu ni... pape pun... bile pk balik..turun naik life ..rase mcm sume yg jd sgt adil tuk keidupan kite...

mungkin awal2... aku mmg x happy..bnyak sgt dugaan.. tp skrg..alhamdullillah..mcm ne pun..die ade dgn aku... thanx chentahatie...4 years..3months... lame kot..ibarat mcm budak baru lahir..dh bole berjalan...
sekurang2nye aku dh lepas fasa2 manis2 cinte..pahit2 cinte... pastu biase2 aje..pastu manis..masin sume dh rase...
hehehe... mmg..chentahatie aku ni x jiwang weh...depan membe lagi budget kasar... pastu xde nye la reti nk pangil2 sweet2...hahahah
sbb kan mcm ni la..aku jd kasar dgn org... tppppp..org yg rapat dgn aku je taw aku act mcm ne..hehehe....
emmm..mimet2... sume nye punce kat mimet..lalalalal...
im counting... :p

1 comment: