About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Tuesday, October 25, 2011

kehidupan...

morning malaysia..lol.. aku kt perak..hehehe... dalam sehari..kite bole rase terluke.. dalam sehari..gembira kite bole jd sebaliknya.. so same la mcm life aku..hahaha...
so..nak salah kn? xyah salah kn sesape.. fact ni mmg life.. tp bnde ni mengajar aku... mengajar xmo org pijak kepala aku.. maaf.. makin lame.. aku sedikit kecewe bile segala ape yg penah di jage.. makin lame makin x amik taw.. even dh xde dh  kate2..hahaha. dh xde dh...kdg2 ape yg di cari dlm idup.. nk gile aku taw...  but.. bile pk balik.kalo org lain mampu tersenyum..knp aku x.. so lepas ni.. jgn tnye knp ade org mcm ni.. sape org tu... knp die mcm ni.. sbb selama ni dh lame die berada di comfort zone..zai need to move on...so sorii... kdg2 rase dihargai itu perlu.. bkn nk minx... tp tu lumrah kite as manusia...

p/s: kalau aku x lawa ke.. x comel ke.. gemuk ke..ade korg susah ke??? opsss..so soriii

No comments:

Post a Comment