About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, March 31, 2011

lumrah....



dah lame aku x update facebook..dh lame gak aku x update pasal love2 apentah...
bz dgn assignment...bz dgn test..kuiz n etc... aku nk final dh..so mmg kelam kabut....
ntah la...bile aku dlm keadaan mcm ni..bru aku tau sape kwn..sape anye org yg anye kesian dgn aku.. dlm mase yg same... nye jwb owh..ok... biase je ni... xpe..aku pun xnk simpati org.. n tlg jgn simpati dgn aku... betape aku jatuh nye kalo tiap kali aku sakit.. org lagi menjatuhkan aku.. korg x tau mcm ne aku rase... sbb korg mampu bergerak..korg mampu main badminton sntiase time bile korg nk..korg bole swimming..korg bole main ape je korg nk... korg xyah bawak bantal g klas... korg tak yah dgr org jatuh kn korg... korg x rase mcm ne tiap mlm korg kene g tandas...tpakse minx tlg org teman... lg korg x rase bile sekeliling korg lg n sdg jatuh kn korg... cume satu aku ckp...jgn la simpati dgn aku.. n tlg jgn jatuh kn aku... sbb korg mude lg.. mcm aku jugak... tp korg x jd n x berada kat tempat aku.. betape sedih nye aku,,, betape air mata aku x penah benti .. bile aku rase aku beban keluarga aku... betapa aku sedih bile aku call parents aku..aku btau keadaan sakit aku... betapa aku sedih bile kdg2 aku pakse diri aku jd mcm aku yg dulu..tp aku x mampu... aku dh x kuat.. aku bkn mcm zaidatul yg kalian kanl dulu... tp satu aku minx... bg aku dorongan.. dan betul ckp org yg rapat dgn aku..kalian mungkin tgk aku sehat dr luar.. tp hakikat nye... aku bergantung dgn steroid... aku bergantung dgn ubt.. dan kaki aku..makin lemah..maaf.. jgn kalian Comment apape jika kalian anye ingin jatuh kn aku.. jgn kalian tnye khabar aku jika kalian anye nk tau betape jatuh nye aku skrg.... maaf krn aku bersikap begini..kerana aku penat dgn lakonan manusia..cume satu.. terima kasih kalian yg telah menjatuhkan aku... mama..abah...maafkan syasya.. bkn sya degil sbb buat ape yg sya x mampu buat.. tp sya rindu jd mcm kwn2 sya n mcm org lain... maaf ma...

1 comment: