About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Tuesday, March 8, 2011

alhamdulillah...


lame x update blog :(
ermmm..lastly aku dh separuh sem kat mimet ni tuk degree aku...
honestly, aku kurang lg minat dlm bmo ni..tp aku usehe gak.... usehe.. n usehe...
sbb minat akan dtg kemudian... n now...Aku happy dgn life aku..dgn kwn2 aku skrg... dgn kwn2 yg baru aku knal gak....mekaseh tuk korg :)
then...bru ni...aku g h00lidayY... pulau redang :)

thanx to mama abah..best sgt2 ok.... snokerling jgn ckp la... pegi sane aku lupe sumerr problem aku..sakit aku.... aku rase aku mcm makin sehat balik..tp aku kene ingt gak..aku bkn mcm sume org...
mama abah ..time kaseh sbb bawak syasya g holiday.. bile kite sentiase di kelilingi org tesayang...kite akan bahagia... and xde bnde yg lebih berharga..dari nalai kasih sayang... mama abah... syasya syg mama abah...

No comments:

Post a Comment