About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Friday, March 18, 2011

kehidupan..


firstly aku xtau nk ckp pe ptg ni...hujan...tenang je rase..dgn ade roomate yg le layan pokpek aku... korg.... knp ek kdg2 org baikk dgn kite..tp kdg2 sekelip mate berubah..penat kn...penat nk paham perasaan org...baik org kite syg atau yg biase2 je..
totally aku penat sgt nk ikt rentak org..but.... selagi aku bole sabar..aku akan sabar... tp smpai bile..aku pun tak tauuu..
bnde yg paling aku x suke bile ... kejap die ok sgt2 gile2 dgn aku..tp sekelip mate...berubah...pastu nnt ok balik...ya allah..mcm ne la nk paham dgn org yg mcm ni... tlg la...zai..penat sgt tau x... jgn pk die je de masalah..jgn pk die je yg bnyak keje... semua org ade hal masing2..so give and take la.... so...kesimpulan nya.. kalo masih perlukan sesorg..argai saat due masih bernyawa...

2 comments:

  1. itulah kehidupan...ada kalanya kita perlu juga mementingkan diri sendiri. The best thing is to love yourself first...baru leh sayang orang lain. Kalau sayang tapi menyusahkan atau melukakan, itu bukan sayang, tapi simpati. dalam hidup kita punya banyak pilihan...keputusan perlu dibuat tapi bukan dalam keadaan terburu-buru. Kalau ini yang kita pilih, jayakan. Sekali-sekala kita kena go with the flow, kadangkala kita kena bertegas, selebihnya...let it flows naturally. InsyaAllah... shasha hebat! I believe in you, and you should believe in yourself more. Ada waktunya, orang lain pun tidak memahami kita...itulah kehidupan. tak semua yang kita idamkan tercapai tapi kita boleh usaha adar impian itu kan jadi satu kenyataan biarpun payah...tapi berbaloi kan ;-}

    ReplyDelete
  2. mekaseh mak ana... mak ana..tau x..mlm td..pukul 3 pagi.syasya tetibe rase sayu sgt..teringat arwah atuk... air mate mengalir x henti2... tiap bait ayat mase atuk ckp dulu sume sya teringt... sya bgun,trus smyg n bace yasin... sya ade kelas sabtu ni.... tp sya nk gak balik kl.. nk ziarah kubur atuk.... ya allah sedih sgt...

    ReplyDelete