About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Saturday, March 19, 2011

argh!!!!


knp manusia kdg2 kite nmpak die baik...tp hati die..sgttt busuk ok..pastu sgt la bersifat kepura-puraan.. eh..tlg la be urself... jgn nk exposed sgt la kan.aku kdg jd xtau nk knal hati n peranagai org ni..sbb dpn laki/perempuan perghhhh..baik bak ape la...tp it all actually is fake.. ntah la..yup...aku pun bkn la baik mne pun..but jgn la exposed sgt... knp ek suke exposed2? bangga ek? eiii kwn2 kalian atau gf/bf kalian x tegur ke sikap kalian... kalo aku la..dh kene sembur dah...so kite le la sedar sikit tang mne sifat buruk kite... eiii
buat pening kepala aku pk hal mcm ni..lantak la korg.. asal x susah kn aku..asal x melampau2.... jenis aku mmg aku diam je..dh penat....lame2 jd jemu... so..nnt benti sendiri..and at last malu la sendiri..hahahha..shame...shame...*_*
so kesimpulan nye..getis!

3 comments:

  1. alaa zai, gf/bf dy mmg prefer perangai mereka begitu kot. tu yg jadi begitu.ahha :D

    ReplyDelete
  2. wakaka..btl2...tu yg die getis kot... tp gf/bf die ptut sound tau..hahahah

    ReplyDelete
  3. mereka jenis yang terima seadanya. bhahahha

    ReplyDelete