About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Wednesday, December 29, 2010

peluang kedua

lama x update blog... alhamdullillah... at last insyaallah aku jumpe ape yg aku arapkan sebenarnye.. telah aku minx petunjuk dr Allah.... akhirnye..aku patah balik mimet..tmpat aku amik diploma dulu..aku usehe mcm2... rupnye kos yg aku amik tu...xde fully MQA so,baik aku tarik diri skrg..dr kemudian nnt aku susah.. marine..aku minat kapal..aku minat laut... aku suke tk laut..sbb bile aku tgk laut..aku tenang...sgt... ibarat laut tu..mmg kite tgk tenang je.. tp keadaan die..kite x tau... seems like me too... dalam mase smingu aku kene ushe cr rm250..plus 1150... bukan mudah.. but thanx..thanx to him...coz always bside me.. thanx to my fren also.. aku hargai korg sgt.. baru aku tau mane kawan yg sanggup ssh senang dgn aku... bru aku tau sape kwn jatuh bgun aku... baru aku sedar...diz week..ari ahad ni..aku blik mimet blik... tp!!!!!! sebelum ade spekulasi yang aku cukup x suke dgr..plus aku cukup benci!!!! jgn ckp aku blik mimet balik sbb ade si dia kat sne!!! tlg!!! aku xsuke dgr tu... sbb aku nk cr ilmu aku..aku nk cita-cita aku... mmg kat sane aku knal "die" tp aku ade aim aku sendiri..aku ade cita-cita mcm kalian sume...jgn ingt aku xde impian...
selama ni aku diam.sgt diam... selama ni aku sabar..sgt sabar... mmg ni kelemahan aku... aku xkesah ape org buat kat aku..cuma satu Allah bayar cash je tuk hambaNya skrg... aku dh rase dugaan yg aku lalui bape bln ni... aku sorg je yg tempuhi..ade kalian semua tahu? x..xde yg tau ape dlm hati ini... kerna kalian pikir aku bahagia... skrg.. aku nk kejar cita-cita aku...

1 comment: