About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, December 2, 2010

classs...n family..

anatomy....wah..subject budak medic ni...apape pun aku tgh try tuk struggle for diz subject.
support from fren..family n rainbow..always make me strong to face it.. alhamdullillah..
ok...arini..ari kames...sok jumaat..aku pas klas pagi sok..aku nk cabut...hehehe..blik.
home sweet home..owhh yeah!!!

hari makin hari..pas bergelar siswi degree...n umur pun makin tue.. aku rase bnyak bnde baru aku belajar..
pengalaman.... nikmat idup.... n adilnye sebuah kehidupan..or karma...
what goes around...come around... but kite sbagai mnusie,...pengalaman itu mematangkan kite..
ade nye keluarge disisi..insyaallah kita akn kuat.. ade nye iman di hati...pelajaran yg kite usahakan..
insyaallah.... hidup kite akan selamat kelak..itu yg aku harapkan..
xde ape yg aku harap kn ..melainkan bahagia kan org2 yg aku syg ...
mama abah yg aku cintai... xkan ade pengganti ...

pelangi... :)
saya arap awk akan kekal ade dgn sy..
sbb sy tau..lepas hujan dan panas...
akan munculnye pelangi yg cantik...
saya harap pelangi sy sentiase ade dgn sy :)

No comments:

Post a Comment