About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Saturday, December 4, 2010

Love myself and think our feeling first..

a new think i learn today..is... utama kan diri kite dulu...
smpai bile kite nk pk hati n perasaan org lain...even x de sorg pun paham n tahu perasaan kite... yup...sgt penat jadi seorg hipokrit...
once bile kite layan org baik..kite pkir perasaan n hati die..but ade die pikir n tahu hati kite..lumrah manusia...die rase die yg sempurne..die rase..die saje di pihak yg benar... dan kite...kite la segala yg punye kekurangan..kite saje la yg silap...
karma...itu lah lumrah alam..makin matang aku lalui lumrah hidup ni..makin terang aku nampak ttg kehidupan... makin aku ingin dahulu kn diri aku..yg selame ini...di bawah..yg selame ni teluka...yg selama ini xde sape ingin dgr keluhan ..bisikan setiap ape yg aku ingin kan.... jgn anggap kesilapan yg pernah aku lakukan pada kalian... kekecewaan yg pernah aku berikan ...kau ingin membalas dgn seribu kesakitan...
ampun maaf telah aku hulurkan...setiap masalah..telah aku sendiri cuba mencri penyelesaiannya.... tanpa kau sedar..hati ini... harapan ini...penuh aku harapkan pada kalian......
maaf...
andai kali ini...aku bukan zaidatul aisyah yg kau kenali..sbb...aku ingin cintakan diri aku dahulu..semua telah aku miliki...cuma satu aku ingin kn..keikhlasan..kejujuran.... dan pengorbanan dalam sebuah kehidupan..
maaf andai kata2 aku mlm ni ade buat2 kalian terase... namun..ni yg aku pendamkn selame 21 tahun aku menumpang di bumi tuhan ini....

No comments:

Post a Comment