About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, December 9, 2010

malam yang hening....

aku duduk dalam bilik...bru pas ulagkaji..bru lepas usha sume assignment...
aku pikir.... pikir tentang hidup...
mmg ...sume yg jadi ade hikmah nye.setiap kali aku pkir keadaan aku..ingin aku mohon maaf pada mama..abah...opah...atas bebanan sakit aku ni... aku risau kan diorg...maafkan aka...sbb aka sakit... tp aka janji...aka akn jd org yg berjaya..
cume satu..aku takut..sgt..sgt... org akan buang aku..sbb aku sakit...org x le trime aku..sbb aku aku ade mcm2 sakit...
kalian...utk semua yg singgah di blog ni.... jika kalian megenali seorg hamba allah y punye nasib mcm aku..trime la die seadanya...kerana bkn die yg pinta utk hadapi sume ini...bkn die yg nk sakit ..atau punye kekurangan diri..jgn pinggirkan die.. jgn buang die....jgn hilangkn diri anye disebabkan keperitan idupya..bukan ke mengembirakan org yg berada dlm kesedihan itu besar pahalanya...bukan ke dalam dunia ini ..tiada sape pun yg sempurne..tp ape hak kalian utk layan die sebegini rupa... kalian malu krn kekurangan die....kerana sakit die....pandang pada hati...bkn pada luaran...dan disebalik kekurangan itu..mungkin kalian x nmpak kbahagiaan yg akn kalian rasai..
hargailah..kerana dia juga same seperti kalian..punya perasaa...punya rase ingin dikasihi..disayangi.... dan di hargai..... jgn kerana keperitan hidupnya kalian tgal die begitu mudah...salam

No comments:

Post a Comment