About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, March 15, 2012

saya rindu mereka



saya rindu mama saya...saya rindu abah sy.. saya rindu opah saya.
dan ...saya rindu arwah atuk saya....
mmg!!! dalam dunia ni yang tidak akan ungkit tentang segala penat... segala susah mereka melayani kite...
yang memberi cinta..kasih..sayang yg ikhlas... anya la mereka...
dan aku arap...moga cinta atau khalifah yg ditakdirkan untuk aku nnt memberi aku cinta..kasih.. sayang..
serupa mcm mama...abah..opah.. atuk.. kerana aku tau.. walau mereke marah..sedih pada aku sekali pun.. kata2 yang keluar dr mulut mereka.. bukan utk mendoakan aku... malah kata2 dr mereka menunjukan penting nya aku utk mereka...
moga khalifah yg diciptakan utk aku nnt punye sifat seperti org yg sayangi aku ... moge khalifah yg diciptakan utk aku nnt menerima diri ini seadanya .. tanpa sedikit keluhan di hati.tanpa sedikit menyesal.

1 comment:

  1. harapkan sebegitulh... hendaknye... sy akan sentiasa mendoakan awk sentiasa bahagia... sy akan trus menantikn waktunyee...

    ReplyDelete