About Me

My photo
a simple gul..full of secret...da only one in her family...

Thursday, December 22, 2011

Bila allah bagi hujan dan petir sebelum datangnya pelangi..

Aku x taw kenapa arini aku terase ati sgt.. Ntah la. Mmg.. Manusia xkan nampak kite buat baik.. Segala ape yg kite buat baik xpnah org nmpak. Tapi sekali kite buat salah n silap.. Bnde tu la org akan nampak. Xpe. Aku mampu diam .. Mmg ini care aku. Diamkan diri.. Pelangi aku hilang xpe. Yg aku taw aku punya mama n abah yg ade dgn aku. Aku dh penat.. Penat buat org bahagia.. Org gembira.. Maaf kata semalam sgt menyakitkan ati. Xpenah aku rase sakit mcm ni. Tapi xpe.. Allah sentiasa ade dgn hamba nya yg sabar. Aku mmg bukan manusia yg baik mcm kalian.. Aku pun bkn manusia yg sempurna di mata kau. Tapi aku pun mengharap ade pelangi yg dtg dalam idup aku. -maaf-

1 comment: